Unieważnione - Opracowanie dokumentacji budowlanej zawierającej ocenę stanu technicznego ruiny pałacu w Kłębowcu i projektu zabezpieczenia ruiny przed dalszym niszczeniem, programu prac konserwatorskich zabezpieczenia istniejącego kartusza herbowego oraz wytyczenie i oznakowanie strefy bezpieczeństwa wokół obiektu
Wałcz, 27.02.2015.
ZAWIADOMIENIE
Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę nr GK.ZP.271.1.5.2015 zgodnie z regulaminem udzielania przez Gminę Wałcz i jednostki organizacyjne zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro, którego przedmiotem zamówienia jest :
„Opracowanie dokumentacji budowlanej zawierającej ocenę stanu technicznego ruiny pałacu w Kłębowcu i projektu zabezpieczenia ruiny przed dalszym niszczeniem, programu prac konserwatorskich zabezpieczenia istniejącego kartusza herbowego oraz wytyczenie
i oznakowanie strefy bezpieczeństwa wokół obiektu.”
Uprzejmie zawiadamiam, że Zamawiający działając na podstawie § 8 pkt. 1 regulaminu udzielania przez Gminę Wałcz i jednostki organizacyjne zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro wprowadzonego zarządzeniem Wójta Gminy nr 15/2014 z dnia 05.05.2014 postanawia
unieważnić postępowanie.
Znak sprawy: GK.ZP.271.1.5.2015 Wałcz, dnia 16.02.2015r.
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający: Gmina Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8 78-600 Wałcz zaprasza do złożenia ofert na:
2. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji budowlanej zawierającej ocenę stanu technicznego ruiny pałacu w Kłębowcu i projektu zabezpieczenia ruiny przed dalszym niszczeniem, programu prac konserwatorskich zabezpieczenia istniejącego kartusza herbowego oraz wytyczenie i oznakowanie strefy bezpieczeństwa wokół obiektu dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał nr 1.
3. Termin realizacji zamówienia: do 15.06.2015r.
4. Okres gwarancji: 24 m-ce
5. Miejsce i termin złożenia oferty: 24.02.2015r. do godziny: 9.00
6. Termin otwarcia ofert: 24.02.2015r. godzin. 9.10
7. Warunki płatności: po wykonaniu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia wystawienia faktury/ rachunku
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: w sprawach proceduralnych p. Hanna Szynkaruk-Szpynda tel. 67 258 02 41 wew. 29 e-mail: h.szpynda@gminawalcz.pl w sprawach merytorycznych Pani Marta Radzik tel. 67 258 02 41 wew. 15 e-mail: m.radzik@gminawalcz.pl
9. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku – załącznik nr 2- formularz oferty. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Wykonawca związany jest oferta 30 dni licząc od dnia upływu składania ofert. Oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg,. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przedsiębiorców) oraz zaświadczenia o nadaniu numeru NIP.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | zapytanie cenowe.pdf (PDF, 437KB) | 2015-02-17 10:17:13 | 437KB | 872 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | opis przedmiotu zamówienia.pdf (PDF, 239KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-02-17 10:17:34 | 239KB | 92 razy |
2 | zał. nr 2- formularz ofertowy.doc (DOC, 20.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-02-17 10:17:46 | 20.KB | 156 razy |
3 | mapa.pdf (PDF, 858KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-02-17 10:18:06 | 858KB | 137 razy |
4 | pałac kłębowiec zdjęcia.zip (ZIP, 5.2MB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-02-17 10:19:15 | 5.2MB | 126 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie.pdf (PDF, 265KB) | 2015-02-27 09:37:59 | 265KB | 604 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Hanna Szynkaruk | 17-02-2015 10:17:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Hanna Szynkaruk | 17-02-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Rafał Falkowski | 27-02-2015 09:37:59 |