PRZETARG NIEOGRANICZONY: Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4 na pojedynczych kołach dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Golcach Gmina Wałcz
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Zawiadomienie o zmianie w SIWZ
WÓJT GMINY WAŁCZ
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY:
Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4 na pojedynczych kołach dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Golcach Gmina Wałcz
Numer ogłoszenia: 261428 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałcz , ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580241, faks 067 2580241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawalcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4 na pojedynczych kołach dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Golcach Gmina Wałcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie używanego ( wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2006r ) średniego samochodu pożarniczego dla jednostki ochrony przeciwpożarowej tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Golcach Gmina Wałcz, spełniającego wymogi przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych specjalnych, o wymaganiach technicznych określonych w załączniku Nr 1a do niniejszej SIWZ. Wóz bojowy na podwoziu z kabiną 4 -drzwiową 6-osobową, silnikiem wysokoprężnym TD o mocy min. 240 kM, z napędem 4 x 4, zbiornikiem na wodę o poj. min. 2500 i środek pianotwórczy o poj. min. 200l oraz działko wodno - pianowe, autopompą dwuzakresową z regulacją ręczną, wyposażeniem w środki łączności i nagłośnienia, osprzętem oświetlenia zewnętrznego wraz z agregatem prądotwórczym. Wyposażenie pojazdu musi odpowiadać Polskiej Normie PN-EN 1846-2 oraz PN-EN 1846-3..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9, 34.14.42.10-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie wymagane
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie określa się. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie określa się. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie określa się. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie określa się. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Karta technologiczna oferowanego wozu bojowego potwierdzająca spełnianie wymagań określonych rozdziale IV pkt. 1 oraz w załączniku Nr 1a. 2) Kopia świadectwa homologacji dla pojazdu. 3) Fotografie oferowanego pojazdu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminawalcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wałcz ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, pokój nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy przy ul. Dąbrowskiego 8 w Wałczu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ -dostwa wozu strażackiego do OSP Golce.doc (DOC, 449KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-10-05 11:32:37 | 449KB | 300 razy |
2 | Załącznik Nr 1a.doc (DOC, 85.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-10-05 11:33:10 | 85.KB | 410 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Zmiana ogłoszenia w BZP Nr 267310.doc (DOC, 35.KB) | 2015-10-09 11:23:41 | 35.KB | 653 razy |
2 | Zmiana SIWZ - 1.doc (DOC, 30KB) | 2015-10-09 11:23:54 | 30KB | 761 razy |
3 | odpowiedzi - 1.doc (DOC, 32KB) | 2015-10-12 15:03:46 | 32KB | 673 razy |
4 | odpowiedzi - 2.doc (DOC, 31.KB) | 2015-10-14 11:01:55 | 31.KB | 578 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Rafał Falkowski | 05-10-2015 11:32:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Pawlik | 05-10-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Rafał Falkowski | 14-10-2015 11:01:55 |