PRZETARG NIEOGRANICZONY: Zakup kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów.
WÓJT GMINY WAŁCZ
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY:
Zakup kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 256114 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580241, faks 067 2580241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawalcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów na wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK ). Dostawa obejmuje : - zakup kontenerów stalowych na gruz o pojemności 7m3 - szt. 2, - zakup kontenerów stalowych na szkło, plastik i papier o pojemności 8m3 - szt. 3, - zakup kontenera stalowego na odpady biodegradowalne o pojemności 8m3 szt. 1 , - zakup kontenerów stalowych na odpady wielko gabatrytowe o pojemności -30m3 - szt. 2, - zakup zbiornika z tworzywa na zużyty olej o pojemności - 600l. Szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis i przedmiar, który jest załącznikiem do niniejszej SIWZ , dostępny na stronie BIP Gminy Wałcz . Cena oferty obejmuje także koszty transportu i rozładunku pojemników do Miasta Wałcz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.30.00-8, 28.21.31.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium: Brak.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminawalcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wałcz ul. Dąbrowskiego 6 78-600 Wałcz pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wałcz ul. Dąbrowskiego 8 78-600 Wałcz Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013 - Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ||||
2 | OPIS i PRZEDMIAR.pdf (PDF, 379KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-07-02 14:16:16 | 379KB | 240 razy |
3 | Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia.pdf (PDF, 379KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-07-04 09:28:47 | 379KB | 116 razy |
4 | 04_07_2013_11_15_20_siwz.doc (DOC, 96KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-07-04 11:15:20 | 96KB | 76 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wynik wyboru oferty najkorzystniejszej.doc (DOC, 50KB) | 2013-07-12 14:53:58 | 50KB | 727 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Rafał Falkowski | 02-07-2013 14:13:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Pawlik | 02-07-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Joanna Saks | 12-07-2013 14:53:58 |