Zapytanie cenowe: Likwidacja dwóch ujęć wód podziemnych na działkach nr 14/37 i 14/39 położonych w obrębie 0026 Lubno . Podstawą wykonania robót jest decyzja Starosty Wałeckiego NR OS.6341.70.2014 z dnia 13 listopada 2014 r.
znak sprawy GK. ZP . 271.1.15.2015
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający GMINA WAŁCZ . ul. Dąbrowskiego 8, 78 – 600 Wałcz
Nazwa zamawiającego zaprasza do złożenia ofert na:
Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest : Likwidacja dwóch ujęć wód podziemnych na działkach nr 14/37 i 14/39 położonych w obrębie 0026 Lubno . Podstawą wykonania robót jest decyzja Starosty Wałeckiego NR OS.6341.70.2014 z dnia 13 listopada 2014 r.
Wszystkie pozyskane materiały pochodzące z likwidacji ujęć wodnych będą stanowiły własność WYKONAWCY . Należy przez to rozumieć wszystkie materiały nadające się do dalszego ich wykorzystania jaki i przeznaczone do utylizacji .
3. Termin realizacji zamówienia – do 60 dni od dnia podpisania umowy
4. Okres gwarancji – 12 miesięcy od dnia odbioru .
Miejsce i termin złożenia oferty: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Wałcz , ul. Dąbrowskiego 8 , 78 – 600 Wałcz do dnia 14 maja 2015 roku do godziny 10,00.
Termin otwarcia ofert – 14 maja 2015 roku godzina 10,15 sala narad pok. Nr 2 Urzędu Gminy Wałcz , ul. Dąbrowskiego 8 w Wałczu.
Warunki płatności: Po wykonaniu zamówienia w terminie do 14 dni od złożenia faktury . Nie przewiduje się zaliczki.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Pan Marek Pawlik tel. 067 – 258 02 41
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim na według własnej kalkulacji w oparciu o załączony projekt robót geologicznych .
W kalkulacji należy uwzględnić wartość pozyskanych materiałów do dalszego ich wykorzystania. ( likwidacja za pozyskany materiał z dopłatą Zamawiającego ).
Treść oferty:
- nazwa wykonawcy.................................................................................................................
2.adres wykonawcy................................................................................................................
3 NIP ................................................................................................................................
4 regon
5 nr rachunku bankowego......................................................................................................
6Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto...................................... zł (słownie złotych..............................................................
............................................................................................................... )
Podatek VAT................................ zł (słownie złotych..............................................................
............................................................................ )
Cenę brutto.................................... zł (słownie złotych..............................................................
........................................................................... )
7. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do
niego zastrzeżeń.
dnia...........................
podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej
pieczątka wykonawcy
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie cenowe.doc (DOC, 24.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-04-23 14:49:21 | 24.KB | 89 razy |
2 | Dokumentacja geologiczna.zip (ZIP, 1.9MB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-04-23 14:50:46 | 1.9MB | 139 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Rafał Falkowski | 23-04-2015 14:49:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Pawlik | 23-04-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Rafał Falkowski | 23-04-2015 14:50:46 |